x
Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldal további használatával elfogadod a cookie-k használatát.
Termékek Menü

Gyakori kérdések

Nem jó a póló mérete, ki lehet cserélni?

Igen, ha a termék átvételétől számított 14 napon belül visszaküldöd a címünkre, szívesen kicseréljük, azonban a szállítási költséget neked kell fizetned. Ez alól kivételt képeznek azok a pólóink, aminek a termék leírásánál külön jelezzük, hogy nem tudjuk cserélni. (Pl.: egyedi évszámmal, hónappal készített szülinapos pólók) Kérjük mellékelj egy levelet a visszaküldött termék mellé, hogy milyen méretre szeretnéd a cserét, illetve add meg, milyen címre küldhetjük vissza, és milyen telefonszámon érhetünk el kérdés esetén. Felhívjuk a figyelmed arra, hogy a méretcsere nem vonatkozik olyan termékre, melyen a használat nyomai mutatkoznak (foltok, pecsét, szakadás, nyúlás, mosás stb.). Ha nem megfelelő a méret, kérjük, ne használd a terméket, hanem a lehető leghamarabb küldd vissza nekünk.

Címünk: 3580 Tiszaújváros, Örösi út 1/A Tesco, LOLmarkt Pólósbolt

 

Pólókkal kapcsolatos kérdések

 

Milyen minőségűek a pólók?

A pólók alapanyaga tartós, jó minőségű, közepes vagy magas grammsúlyú pamut, vagy pamut-poliészter keverék. A férfi pólók jellemzően bővebbek az átlagnál, a női pólók valamivel szűkebbek. A márkát tekintve pedig Gildan Premium Cotton, és Gildan Softstyle pólókra dolgozunk.

Milyen minőségűek a minták?

A mintákat szitanyomással (textilfestékkel) vagy flex- és flocknyomással (fóliával) készítjük. Mindkét eljárás rendkívül tartós, jó minőségű nyomatot eredményez, amik megfelelő gondoskodással több évig is tartósak maradnak.

Hogyan kell mosni, vasalni a pólókat?

Azt javasoljuk, hogy a pólókat kifordítva, kímélő módban, maximum 30-40 C°-on mosd. Vasalni közepesen meleg vasalóval szabad, és fontos, hogy a mintára mindenképpen tegyél egy sütőpapírt, mert anélkül kárt tehetsz benne.

Nagyon tetszik egy póló, de egy kis módosítást szeretnék a mintában, mit tegyek?

A rendelés folyamán írd be a megjegyzés rovatba, amit szeretnél, és amennyiben megvalósítható, plusz költség fejében átalakítjuk/bővítjük a mintát.

Nagyon tetszik egy póló, de más színben szeretném a mintát, más színű pólóra, mit tegyek?

A legtöbb mintánkat csak egy színkombinációban készítjük el, így erre sajnos nincs lehetőség.

Vannak extra nagy méretű pólóitok?

Egy kisebb készletet tartunk 3XL, 4XL és 5XL méretű pólókból, ezeket még nem találod meg oldalunkon, de ha a rendelés előtt felveszed velünk a kapcsolatot, akkor ilyet is tudsz választani.

Tanácstalan vagyok, hogy válasszak méretet?

A férfi pólók jellemzően bővebbek az átlagnál, a női pólók valamivel szűkebbek. De egy egész kis segédanyagot készítettünk neked, hogy a megfelelő méretet választhasd: kattinsd ide.

 

Rendeléssel és szállítással kapcsolatos kérdések

 

Mennyi idő, amíg feldolgozzátok a megrendelésem?

Az esetek többségében 1-3 munkanap alatt legyártjuk a megrendelt pólókat, és átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak. Amennyiben nincs készleten az általad kért termék, felvesszük veled a kapcsolatot, ha csak később tudnánk postázni.

Mennyi idő, amíg a futárszolgálat kiszállítja a megrendelésem?

A feldolgozástól számított 1-2 munkanapon belül kézhez kapod a csomagot. A kiszállítás napján SMS és e-mail értesítést kapsz a futárszolgálattól.

Mit tegyek, ha nekem sürgősen kell a megrendelt termék?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy prioritásként tudjuk kezelni kérésedet.

A nap melyik részében érkezik a futár? Mi történik, ha nem vagyok otthon?

Hétköznap munkaidőben, 8-17 óráig várható a kiszállítás. Általában a futáron megpróbálnak elérni a megadott mobilszámon, ha nem vagy otthon, ezért kérjük, hogy kiemelten figyelj a telefonodra, a kiszállítás napján.

Üzenni szeretnék a futárnak, hogy biztosan idetaláljon és/vagy hívjon fel, mielőtt érkezik, megoldható?

Az ilyen jellegű kérésedet kérjük írd a rendelés folyamán a megjegyzés rovatba, és mi ráírjuk a csomagra.

Mi történik, ha nem veszem át a csomagot a postán, de mégis szükségem van rá?

Ebben az esetben csak előrefizetés ellenében tudjuk kiküldeni még egyszer a csomagot, és az át nem vett csomag szállítási költségét is a megrendelőre terheljük.

Már leadtam a megrendelést, de szeretnék rajta módosítani, ugye még nincs veszve semmi?

Amennyiben még nem adtuk át a futárszolgálatnak, tudjuk módosítani, bővíteni, bármit. Minél előbb vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mail-ben.

Külföldről tudok rendelni tőletek?

Előre utalás után lehetséges, hogy külföldről rendelj. A külföldi rendeléseket e-mailben tudjuk fogadni. (admin@lolmarkt.hu) A szállítási költséget a megrendelt darabszám, és a célország ismeretében tudunk kalkulálni. 

Hol láthatom, milyen állapotban van a megrendelésem feldolgozása?

Az oldalunk jobb felső részén, a fiókodnál található lenyíló menüben találod a "Korábbi rendelések" opciót, itt láthatod, milyen állapotban van a megrendelésed feldolgozása, de minden frissítésről tájékoztatunk automatikus e-mail-ekben is.

Alapértelmezett esetben a "Függőben lévő" üzenetet láthatod, ha elkezdtük feldolgozni, a "Gyártás alatt" és a "Csomag elkészítve" státuszokba kerül. Ha a futárszolgálat átvette tőlünk a csomagokat, "Elküldve" állapotra állítjuk, ezután 1-2 munkanapon belül kézhez kell, hogy kapd a megrendelésed.

Honnan tudom, hol jár éppen a csomagom kézbesítése?

Amikor átveszi tőlünk a futárszolgálat a csomagodat, kapsz egy e-mail-t, benne egy csomagkövetési azonosítóval. Erre kattintva láthatod, hol jár éppen a csomagod: melyik városban, melyik logisztikai központban. Ha minden jól megy, 1-2 munkanap alatt kézhez kell, hogy kapd a csomagot, a kiszállítás napján pedig SMS értesítést is kapsz.

Már megkaptam az értesítést arról, hogy elküldtétek a csomagot, de több mint 3 munkanapja semmi hír róla - mit tegyek?

Ha nem kaptál 3 munkanap elteltével sem értesítőt a csomag kiszállításáról, és futárral sem "találkoztál" akkor vedd fel velünk a kapcsolatot valamelyik elérhetőségünkön.

Miért nem kaptam visszaigazoló e-mail-t a regisztrációmról/megrendelésemről?

Mind a regisztrációról, mind a megrendelések állapotának módosításáról kapnod kell értesítéseket, így kérjük alaposan ellenőrizd, hogy ne legyen elírás az e-mail címedben.

Ha Freemail-es vagy Citromail-es email címed van, sokszor a Spam/Levélszemét mappába kerülnek a leveleink, vagy egyáltalán nem érkeznek meg. Sajnos erről mi nem tehetünk, ezért azt javasoljuk (hosszútávon is), hogy keress másik email szolgáltatót: a Google, a Microsoft vagy az Apple megoldásaival nem szokott probléma lenni.

Ha mindezek ellenére sem kaptál levelet, kérjük lépj velünk kapcsolatba!

 

Garanciával kapcsolatos kérdések

 

Hibásan érkezett a póló, vagy mást kaptál, mint amit megrendeltél?

Sajnos az alapos odafigyelés mellett néha mi is hibázunk, így ha fényképpel tudod igazolni a hibát, természetesen küldünk egy másikat helyette, díjmentesen.

Meg van gyűrődve a minta a pólómon, ezt hogy lehet eltüntetni?

A szállítás folyamán a nagy fedésű minták hajlamosak meggyűrődni, de ezt könnyedén lehet orvosolni. Tegyél egy sütőpapírt a mintára, és azon keresztül, közepesen meleg vasalóval vasald meg a pólót. Vigyázz, a minta ne érintkezzen közvetlenül a vasaló felületével, mert felsértheti a mintát!

 

Ha nem találtál választ kérdésedre, vagy további információra van szükséged, lépj velünk kapcsolatba ide kattintva.