Barion Pixel

Az oldalon sütiket használunk, melyek személyes információt nem tárolnak. Az oldal további használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Gyakori kérdések

Nem jó a póló mérete, ki lehet cserélni?

Igen, a termék átvételétől számított 14 napon belül ingyenesen cseréljük!

Hogyan működik? 

Amikor leadod a méretcsere igényedet, mi elkészítjük neked az új pólódat és átadjuk a futárszolgálatnak. Amikor megérkezik hozzád a futár, átadod neki a hibás méretet becsomagolva. 
Még csak címezned sem kell a csomagot, ezt a futár végzi. 

Hol tudom megrendelni? 

Csak kattints ide!

A méret kiválasztásával kapcsolatban ide kattintva találsz több infót.

 

Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt póló?

Jellemzően 1-3 munkanap alatt megérkeznek a megrendelt pólók. A szállításról további részleteket ide kattintva találsz. A kiemelt időszakokban (apák napja, karácsony, stb) ez a szállítási és gyártási idő meghosszabbodhat.

Milyen minőségűek a pólók?

A pólók alapanyaga tartós, kiváló minőségű prémium pamut, vagy pamut-poliészter keverék. A férfi pólók jellemzően bővebbek az átlagnál, a női pólók valamivel szűkebbek. A póló megrendelés leadása előtt mindenképpen tanulmányozd mérettáblázatainkat, amit ide kattintva érhetsz el.

Milyen minőségűek a minták?

A készleten lévő mintáinkat szitanyomással, digitális vagy DTF nyomtatóval készítjük. Törekszünk arra, hogy mindig a legjobb, legújabb technológiával dolgozzunk, hogy Neked évekig jó minőségű legyen a pólód!

Hogyan kell mosni, vasalni a pólókat?

Azt javasoljuk, hogy a pólókat kifordítva, kímélő módban, maximum 30-40 C°-on mosd. Vasalni közepesen meleg vasalóval szabad, és fontos, hogy a mintára mindenképpen tegyél egy sütőpapírt, mert anélkül kárt tehetsz benne.

Vannak extra nagy méretű pólóitok?

Egy kisebb készletet tartunk 3XL, 4XL és 5XL méretű pólókból, ezeket még nem találod meg oldalunkon, de ha a rendelés előtt felveszed velünk a kapcsolatot, akkor ilyet is tudsz választani.

Tanácstalan vagyok, hogyan válasszak méretet?

A férfi pólóink jellemzően bővebbek az átlagnál, a női pólóink valamivel szűkebbek. De egy egész kis segédanyagot készítettünk Neked, hogy a megfelelő méretet választhasd: kattins ide.

Mennyi idő, amíg feldolgozzátok a megrendelésem?

Az esetek többségében 1-3 munkanap alatt legyártjuk a megrendelt pólókat, és átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak. Amennyiben nincs készleten az általad kért termék, felvesszük veled a kapcsolatot!

Mennyi idő, amíg a futárszolgálat kiszállítja a megrendelésem?

A feldolgozástól számított 1-3 munkanapon belül kézhez kapod a csomagot. A kiszállítás napján SMS és e-mail értesítést kapsz a futárszolgálattól. A kiszállítással kapcsolatban ide kattintva tudhatsz meg többet.

Mit tegyek, ha nekem sürgősen kell a megrendelt termék?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy prioritásként tudjuk kezelni kérésedet.

Mikor érkezik a futár? Mi történik, ha nem vagyok otthon?

Hétköznap munkaidőben, 8-16 óráig várható a kiszállítás. Általában a futárok megpróbálnak elérni a megadott mobilszámon, ha nem vagy otthon, ezért kérjük, hogy kiemelten figyelj a telefonodra, a kiszállítás napján.

Üzenni szeretnék a futárnak, hogy biztosan idetaláljon és/vagy hívjon fel, mielőtt érkezik. Megoldható?

Az ilyen jellegű kérésedet kérjük írd a rendelés folyamán a megjegyzés rovatba, és mi ráírjuk a csomagra.

Külföldről tudok rendelni tőletek?

A megrendelés során ki tudod választani azokat az országokat, ahova szállítunk. Külföldi szállítás esetén, csak bankkártyás fizetésre van lehetőséged. 
Amennyiben nem találod azt az országot ahova rendelnél, vedd fel velünk a kapcsolatot a hello@lolmarkt.hu e-mail címen. 

Honnan tudom, hol jár éppen a csomagom kézbesítése?

Amikor átveszi tőlünk a futárszolgálat a csomagodat, kapsz egy e-mail-t, benne egy csomagkövetési azonosítóval. Erre kattintva láthatod, hol jár éppen a csomagod: melyik városban, melyik logisztikai központban. Ha minden jól megy, 1-2 munkanap alatt kézhez kell kapd a csomagot.

Már megkaptam az értesítést arról, hogy elküldtétek a csomagot, de több mint 3 munkanapja semmi hír róla! Mit tegyek?

Ha nem kaptál 3 munkanap (hétvége nem számít) elteltével sem értesítőt a csomag kiszállításáról, és futárral sem "találkoztál" akkor vedd fel velünk a kapcsolatot valamelyik elérhetőségünkön.

Miért nem kaptam visszaigazoló e-mail-t a regisztrációmról/megrendelésemről?

Mind a regisztrációról, mind a megrendelések állapotának módosításáról kapnod kell értesítéseket, így kérjük alaposan ellenőrizd, hogy ne legyen elírás az e-mail címedben.

Ha Freemail-es vagy Citromail-es e-mail címed van, sokszor a Spam/Levélszemét mappába kerülnek a leveleink, vagy egyáltalán nem érkeznek meg. Sajnos erről mi nem tehetünk, ezért azt javasoljuk (hosszútávon is), hogy keress másik email szolgáltatót: a Google, a Microsoft vagy az Apple megoldásaival nem szokott probléma lenni.

Ha mindezek ellenére sem kaptál levelet, kérjük lépj velünk kapcsolatba!

Hibásan érkezett a póló, vagy mást kaptál, mint amit megrendeltél?

Néha mi is hibát vétünk, így ha nem azt a pólót kaptad amit megrendeltél, küldj nekünk egy fotót a pólóról a hello@lolmarkt.hu címre! Aznap, amikor jelzed tévedésünket, küldünk is egy másik pólót ingyenesen!

Meg van gyűrődve a minta a pólómon, ezt hogy lehet eltüntetni?

A szállítás folyamán a nagy fedésű minták hajlamosak meggyűrődni, de ezt könnyedén lehet orvosolni. Tegyél egy sütőpapírt a mintára, és azon keresztül, közepesen meleg vasalóval vasald meg a pólót. Vigyázz, a minta ne érintkezzen közvetlenül a vasaló felületével, mert felsértheti a mintát!

 

Ha nem találtál választ kérdésedre, vagy további információra van szükséged, lépj velünk kapcsolatba ide kattintva.

// SPOOKY