Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldal további használatával elfogadod a cookie-k használatát.
Termékek Menü

Gyakori kérdések

Nem jó a póló mérete, ki lehet cserélni?

Igen, a termék átvételétől számított 14 napon belül ki tudjuk cserélni a pólót. A cserére 3 lehetőség is van.

a., Személyesen felkeresed valamelyik üzletünket, ahol a kollégáink kicserélik a pólódat. Kérjük az e-mailben kapott számlát kinyomtatva vidd magaddal a cseréhez. A cserének nincsen költsége.

b., Kérj tőlünk méretcserét futárszolgálaton keresztül. Ez esetben 1980Ft ellenében futárt küldünk a kért cserepólóval. A csomag kézbestésekor a futár el fogja kérni a helytelen méretű felsőt becsomagolva, illetve 1980Ft-ot, ami az oda és a visszaszállítás költsége. Ha ezt választod, kérjük kattints ide!

c., Küldd vissza a pólót címünkre. Kérjük mellékelj egy levelet a visszaküldött termék mellé, hogy milyen méretre szeretnéd a cserét, illetve add meg, milyen címre küldhetjük vissza, és milyen telefonszámon érhetünk el kérdés esetén. A csere póló visszaszállításakor a GLS futár 990ft szállítási költséget fog kérni.
Címünk: 3580 Tiszaújváros, Örösi út 1/A Tesco, LOLmarkt Pólósbolt

A méret kiválasztásával kapcsolatban ide kattintva találsz több infót.

 

Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt póló?

Jellemzően 1-2 munkanap alatt megérkeznek a megrendelt pólók. A szállításról további részleteket ide kattintva találsz

Milyen minőségűek a pólók?

A pólók alapanyaga tartós, kiváló minőségű prémium pamut, vagy pamut-poliészter keverék. A férfi pólók jellemzően bővebbek az átlagnál, a női pólók valamivel szűkebbek. A márkát tekintve pedig Gildan Premium Cotton, és Gildan Softstyle pólókra dolgozunk. A póló megrendelés leadása előtt mindenképpen tanulmányozd mérettáblázatainkat, amit ide kattintva érhetsz el.

Milyen minőségűek a minták?

A mintákat szitanyomással, flex, flock vagy solvent fóliával, illetve digitális nyomtatással készítjük. Mindegyik eljárás rendkívül tartós, jó minőségű nyomatot eredményez, amik megfelelő gondoskodással több évig is tartósak maradnak.

Hogyan kell mosni, vasalni a pólókat?

Azt javasoljuk, hogy a pólókat kifordítva, kímélő módban, maximum 30-40 C°-on mosd. Vasalni közepesen meleg vasalóval szabad, és fontos, hogy a mintára mindenképpen tegyél egy sütőpapírt, mert anélkül kárt tehetsz benne.

Vannak extra nagy méretű pólóitok?

Egy kisebb készletet tartunk 3XL, 4XL és 5XL méretű pólókból, ezeket még nem találod meg oldalunkon, de ha a rendelés előtt felveszed velünk a kapcsolatot, akkor ilyet is tudsz választani.

Tanácstalan vagyok, hogy válasszak méretet?

A férfi pólók jellemzően bővebbek az átlagnál, a női pólók valamivel szűkebbek. De egy egész kis segédanyagot készítettünk neked, hogy a megfelelő méretet választhasd: kattins ide.

Mennyi idő, amíg feldolgozzátok a megrendelésem?

Az esetek többségében 1-2 munkanap alatt legyártjuk a megrendelt pólókat, és átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak. Amennyiben nincs készleten az általad kért termék, felvesszük veled a kapcsolatot, ha csak később tudnánk postázni.

Mennyi idő, amíg a futárszolgálat kiszállítja a megrendelésem?

A feldolgozástól számított 1-2 munkanapon belül kézhez kapod a csomagot. A kiszállítás napján SMS és e-mail értesítést kapsz a futárszolgálattól. A kiszállítással kapcsolatban ide kattintva tudhatsz meg többet.

Mit tegyek, ha nekem sürgősen kell a megrendelt termék?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy prioritásként tudjuk kezelni kérésedet.

A nap melyik részében érkezik a futár? Mi történik, ha nem vagyok otthon?

Hétköznap munkaidőben, 8-17 óráig várható a kiszállítás. Általában a futáron megpróbálnak elérni a megadott mobilszámon, ha nem vagy otthon, ezért kérjük, hogy kiemelten figyelj a telefonodra, a kiszállítás napján.

Üzenni szeretnék a futárnak, hogy biztosan idetaláljon és/vagy hívjon fel, mielőtt érkezik, megoldható?

Az ilyen jellegű kérésedet kérjük írd a rendelés folyamán a megjegyzés rovatba, és mi ráírjuk a csomagra.

Külföldről tudok rendelni tőletek?

Előre utalás után lehetséges, hogy külföldről rendelj. A külföldi rendeléseket e-mailben tudjuk fogadni. (hello@lolmarkt.hu) A szállítási költséget a megrendelt darabszám, és a célország ismeretében tudunk kalkulálni. 

Alapértelmezett esetben a "Függőben lévő" üzenetet láthatod, ha elkezdtük feldolgozni, a "Gyártás alatt" és a "Csomag elkészítve" státuszokba kerül. Ha a futárszolgálat átvette tőlünk a csomagokat, "Elküldve" állapotra állítjuk, ezután 1-2 munkanapon belül kézhez kell, hogy kapd a megrendelésed.

Honnan tudom, hol jár éppen a csomagom kézbesítése?

Amikor átveszi tőlünk a futárszolgálat a csomagodat, kapsz egy e-mail-t, benne egy csomagkövetési azonosítóval. Erre kattintva láthatod, hol jár éppen a csomagod: melyik városban, melyik logisztikai központban. Ha minden jól megy, 1-2 munkanap alatt kézhez kell, hogy kapd a csomagot, a kiszállítás napján pedig SMS értesítést is kapsz.

Már megkaptam az értesítést arról, hogy elküldtétek a csomagot, de több mint 3 munkanapja semmi hír róla - mit tegyek?

Ha nem kaptál 3 munkanap (hétvége nem számít) elteltével sem értesítőt a csomag kiszállításáról, és futárral sem "találkoztál" akkor vedd fel velünk a kapcsolatot valamelyik elérhetőségünkön.

Miért nem kaptam visszaigazoló e-mail-t a regisztrációmról/megrendelésemről?

Mind a regisztrációról, mind a megrendelések állapotának módosításáról kapnod kell értesítéseket, így kérjük alaposan ellenőrizd, hogy ne legyen elírás az e-mail címedben.

Ha Freemail-es vagy Citromail-es email címed van, sokszor a Spam/Levélszemét mappába kerülnek a leveleink, vagy egyáltalán nem érkeznek meg. Sajnos erről mi nem tehetünk, ezért azt javasoljuk (hosszútávon is), hogy keress másik email szolgáltatót: a Google, a Microsoft vagy az Apple megoldásaival nem szokott probléma lenni.

Ha mindezek ellenére sem kaptál levelet, kérjük lépj velünk kapcsolatba!

Hibásan érkezett a póló, vagy mást kaptál, mint amit megrendeltél?

Sajnos az alapos odafigyelés mellett néha mi is hibázunk, így ha fényképpel tudod igazolni a hibát, természetesen küldünk egy másikat helyette, díjmentesen.

Meg van gyűrődve a minta a pólómon, ezt hogy lehet eltüntetni?

A szállítás folyamán a nagy fedésű minták hajlamosak meggyűrődni, de ezt könnyedén lehet orvosolni. Tegyél egy sütőpapírt a mintára, és azon keresztül, közepesen meleg vasalóval vasald meg a pólót. Vigyázz, a minta ne érintkezzen közvetlenül a vasaló felületével, mert felsértheti a mintát!

 

Ha nem találtál választ kérdésedre, vagy további információra van szükséged, lépj velünk kapcsolatba ide kattintva.